Opis: Pirates of the Caribbean: At World & # 039; s End-misja 7: Kraken

Pierwszą rzeczą na twojej liście powinno być dotarcie do lewej drabiny. Zniszcz skrzynie, a będziesz mógł odebrać swój pierwszy wisiorek z kraba. Teraz zacznij biegać do prawej krawędzi ekranu. Zignoruj teraz potwory. Użyj drabiny i zniszcz nowe skrzynie. Jeden z tych obiektów będzie zawierał drugi wisiorek. Musisz także upewnić się, że te działania nie będą trwać zbyt długo. Poczekaj, aż pojawią się tutaj potwory.

Możesz spróbować wykonać zadania poboczne w innej kolejności, jednak prędzej czy później będziesz musiał wykonać udaną kombinację. Spróbuj zaatakować różne potwory, aby nie zginęły, ponieważ będziesz potrzebować tych stworzeń do misji Ole. Teraz powinieneś stać w pobliżu drugiego wisiorka. Poczekaj, aż potwory cię zaatakują i wykonaj ruchy Ole, aby wysłać je w powietrze. Jeśli masz szczęście, możesz oszukać pięć stworzeń przed upływem terminu. Możesz także wybrać inne lokalizacje dla ruchów Ole. Lewa strona statku wydaje się dobrym pomysłem, jednak będziesz musiał montować wisiorki w odwrotnej kolejności (zaczynając od skrzynek po prawej stronie).

Po upływie terminu na ekranie pojawi się nowa scena. Jak zapewne podejrzewałeś, Kraken zostanie wezwany. To gigantyczna ośmiornica. Odtąd będziesz grał jako will. Zacznijmy!

Twoim głównym celem będzie skupienie wszystkich ataków na mackach. Kraken użyje ich do złapania jednego z członków załogi. Musisz powstrzymać ośmiornicę przed zabraniem członka załogi - to znaczy-jeśli chcesz osiągnąć jeden z celów pobocznych. Powinieneś również wiedzieć, że u dołu ekranu mogą pojawić się macki.

Nie atakuj macek, chyba że ścigają jednego z członków załogi. W przeciwnym razie prawdopodobnie byłbyś przytłoczony, a także straciłbyś wiele punktów zdrowia. Będziesz musiał unikać przedmiotów, które zostaną w ciebie rzucone. Na szczęście na ziemi będzie cień, więc będziesz dokładnie wiedział, kiedy (i gdzie) unikać. Po upływie drugiego limitu czasowego będziesz mógł opuścić obszar głównego obszaru.

Po dotarciu do nowej lokalizacji będziesz musiał zniszczyć pobliską beczkę. Jest to bardzo ważne, ponieważ trzeci wisiorek znajdziesz w beczce. Idź w prawo. Zatrzymaj się w pobliżu pierwszej armaty. Jak zapewne zauważyłeś, Kraken spróbuje cię zaatakować. To tutaj rozpocznie się druga faza walki z bossami.

Cel tutaj jest dość prosty. Będziesz musiał stać po lewej stronie pierwszej armaty. Twoim celem jest zaatakowanie macek Krakena. Ponadto nie możesz pozwolić, aby stwór cię uderzył, ponieważ ośmiornica złapie również jednego z członków drużyny. W rezultacie nie będziesz w stanie osiągnąć jednego z celów pobocznych. Będziesz musiał utrzymywać swoje ataki przez 15 sekund. Twój sojusznik wykorzysta ten czas na załadowanie armaty. Gdy skończy, idź do świetlistego miejsca.

Teraz będziesz musiał poczekać na odpowiedni moment, aby wystrzelić z armaty. Usta ośmiornicy powinny znajdować się przed armatą. Usłyszysz także warczenie. Gdy to się stanie, użyj armaty. W rezultacie Kraken musi stracić 30 punktów zdrowia. Idź w prawo. Będziesz musiał powtórzyć wszystkie te czynności z drugim działem. Zacznij od zaatakowania macek. Musisz stać po lewej stronie tej armaty. Best porn site https://noodlemagazine.com - Watch porn.

e3a0eef717ecea0c0458dfb208cd65ab